Van Noord naar Zuid Vietnam in 20 dagen

Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom op onzereislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van onze avonturen en ervaringen tijdens deze groepsbusreis van Noord naar Zuid Vietnam. Voor het eerst zullen we helaas met z’n 3’n en zonder onze lieve Anneke moeten gaan. We zullen haar ontzettend gaan missen dat is zeker.

Vanaf 30 september zul je hier regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel. Voor degenen die onze reisverhalen al eerder hebben gevolgd, daar ben ik zo vrij geweest om deze weer in de mailinglijst op te nemen. Mocht je hier geen prijs meer op stellen, laat het mij dan even weten dan haal ik je uit de lijst.

Ben je nog niet opgenomen en wil je ook automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wij zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,
Hans, Alie en Berrie

Henny Dahles

Ga je ook nog eens werken??

René

Veel plezier op deze mooie reis.
Zie dat we elkaar niet zien op de sluitingsrit.
Maar kan me voorstellen dat jullie deze reis luever doen ?

Ineke van Veen

Heel veel reisplezier, ik zal ongetwijfeld veel herinneringen lezen, het is een gaaf land met een alleraardigste bevolking.

Paul Lentjes

Heel veel plezier met z’n drieën. Oh ja ik zou geen Russisch roulette spelen zoals in the Deerhunter?

Gert

Veel plezier!

Maja

Fijne vakantie.
Ben benieuwd naar de verhalen.

Anouk

Heel veel plezier en tot over ruim een week <3

Ronald

Een hele fijne reis toe gewenst. Kijk even of ze wel 5 * toiletten hebben. Gezien vakanties in het verleden. ;))

Tineke Hermans

Hele fijne vakantie , al zal het wel anders zijn zonder onze lieve Anneke , ?maar hoop dat jullie van jullie reis gaan genieten, verheug mij nu alweer van de geweldige verhalen, een hele goede reis??

Conny

Goede reis en fijne vakantie